loading...
Amir Khosravi | Graphic Designer
امیر خسروی بازدید : 515 دوشنبه 04 مهر 1390 نظرات (1)
سلام خدمت دوستان عزیزم
میخواستم چند نکته خدمتتون بگم یکی اینکه من میتونم همین الان وبو مثل بقیه دوستان پولی کنم،و کلی بابت کارام پول بگیرم ولی این کارو نمیکنم نمیخوام به قول معروف منت بزارم،ولی دوستان تو تالار گفتم که واسه هرکس بنر و هدر میسازم یه بنری که همونجا گذاشتم رو به مدت یک ماه تو وب خودش بزاره،حالا بگذریم از این که بیشتر شما ها این کارو نمیکنید،دوستان دیگه کم کم اون نوشته کوچکی که رو هدر ها مینویسم که بدنند طراحی رو خودم کردم پاک نکنید دیگه،این دیگه آخر نامردیه،مثلا یه آقایی اومد هدر سفارش داد من تا ساعت 3صبح رو هدرش کار کردم،امروز برداشت هدرو گذاشته تو سایتش بنرمو نذاشته هیچ اون نوشته رو هم پاک کرده،جالب اینجاست اومده بنرم سفاش داده...دوستان یه کم معرفت..مرام...آخه چی بگم من ؟؟؟خودتون بگید کارتون درسته ؟؟
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 60
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 406
  • بازدید ماه : 957
  • بازدید سال : 6,640
  • بازدید کلی : 112,217