loading...
Amir Khosravi | Graphic Designer
امیر خسروی بازدید : 365 پنجشنبه 17 شهریور 1390 نظرات (0)

سلام خدمت دوستای گلم امیدوارم حالتون خوب باشه یه مدت نیستم برای امتحانات حدود دو روز ازتون میخوام رام دعا کنید امتحانمو خوب بدم خواهش میکنم برام دعا کنید تا امتحان رو خوب بدم من همش سعی کردم با آماده سازی هدر و بنر رایگان دل شما رو شاد کنم حالا ازتون خواهش میکنم برام دعا کنید که قبول بشم خواهش میکنم ، دست همتون رو میبوسم عزیزان فعلا خدا یارو نگهدار شما
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 60
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 410
  • بازدید ماه : 961
  • بازدید سال : 6,644
  • بازدید کلی : 112,221